گنج یاب Garrett ACE Apex

گنج یاب Garrett ACE Apex

گنج یاب Garrett ACE Apex

طلایاب و گنج یاب Garrett ACE Apex ساخت شرکت Garrett ایالات متحده است. این مدل یک فلزیاب چند فرکانسی عالی برای اپراتورهای مبتدی است. عملکرد چند فرکانسی این دستگاه به کاربر این امکان را می دهد که یکی از چهار فرکانس مختلف یا دو حالت تمام فرکانس را انتخاب کند، یکی برای جستجوی زمینی و دیگری تنظیم خاص برای جستجو در سواحل آب شور.

با کویل ضد آب و جعبه کنترل ضد باران، می توانید آن را در هر شرایط آب و هوایی برای جستجو استفاده کنید. دو حالت جداگانه به شما امکان می دهد جستجوی خود را تنها برای یک هدف محدود کنید. برای مثال در ایالات متحده می توانید دستگاه را طوری تنظیم کنید که فقط به یک سکه حساس باشد.

 

شرکت گلد اسمیت 09121611094
شرکت گلد اسمیت 09121611094

با استفاده از Apex ، می توانید فرکانس های قدرتمند – 5 کیلوهرتز ، 10 کیلو هرتز ، 20 کیلوهرتز را برای افزایش تشخیص در اهداف خاص انتخاب کنید ، یا یکی از حالت های چند فرکانسی همزمان Apex را انتخاب کنید تا به تشخیص عالی در همه اهداف در همه خاک ها ، از جمله نمک برسید . فناوری چند فرکانسی Multi-Flex  ، Apex را برای کشف سکه ، کشف آثار در آب کم عمق ، کاوش در ساحل ایده آل است .

فرکانس های پایین تر به طور کلی در اهداف بزرگتر و رساناتر ( یعنی سکه های بزرگ نقره ای ) قابلیت تشخیص بهتر را دارند . فرکانس های بالاتر به طور کلی در اهداف کوچکتر و رساناتر ( به عنوان مثال ، سکه های نقره چکش خورده ، ناگت های طلا ) قابلیت تشخیص بهتر را دارند . عملکرد تک فرکانسی ممکن است در برخی از محیط های پر سر و صدا با تداخل الکترومغناطیسی زیاد ، عملکرد آرام تری نسبت به چند فرکانس ارائه دهد .

***دفتر فروش دستگاه فلزیاب برای شما کاربران عزیز خریدی آسان، مناسب با نیازتان می باشد***

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید

میتوانید با شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید

همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری می توانید از طریق راه های ارتباطی شرکت گلد اسمیت با ما در ارتباط باشید
اینستاگرام گلد اسمیت
تلگرام گلد اسمیت

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما