مشخصات طلایاب حرفه ای و ارزان

مشخصات طلایاب حرفه ای و ارزان

مشخصات طلایاب حرفه ای و ارزان

فلزیاب دراک ۱۰۱ (Derak 101) فلزیاب ارزان قیمت دارای تکنولوژی پالس PI ( بوقی ، نقطه زن ) می باشد که میتوانید با تکنولوژی پالس این دستگاه تا عمق ۲ متر به کاوش بپردازید.

فلزیاب دراک ۱۰۲ (Derak 102)این فلزیاب چندکاره است به این صورت که دارای تکنولوژی پالس PI و تکنولوژی آنتن راداری ( شعاع زن ، ردیاب ، خوراک خور ) می باشد که میتوانید با تکنولوژی پالس این دستگاه تا عمق ۲ متر و با تکنولوژی آنتن راداری در عمق ۵ متر و به شعاع ۲۰۰ متر به کاوش بپردازید.

فلزیاب دراک ۱۱۶ (Derak 116) این فلزیاب نسبت به مدل قبلی خود یعنی فلزیاب دراک ۱۰۲ تنها یک فرق دارد اما همچنان این فلزیاب چندکاره است به این صورت که دارای تکنولوژی پالس PI و تکنولوژی تصویری ( اسکن تصویری ویژوالیزر ) می باشد که میتوانید با تکنولوژی پالس این دستگاه فلزیاب تا عمق ۲٫۵ متر و با تکنولوژی تصویری در عمق ۲٫۵ متر به اسکن تصویری بپردازید؛ بنابراین این یک دستگاه طلایاب تصویری می باشد.

فلزیاب ای جی ام مدل بوگل (AJM Bugle)این فلزیاب ارزان قیمت دارای تکنولوژی پالس PI ( بوقی ، نقطه زن ) می باشد و تنها تفاوت این دستگاه با فلزیاب دراک ۱۰۱ (Derak 101) در این است که این دستگاه فلزیاب تا عمق ۱۰ متر جستجو میکند.

فلزیاب ای جی ام مدل ۱۳۳۰۰ (AJM 13300)این فلزیاب چندکاره است به این صورت که دارای تکنولوژی پالس PI و تکنولوژی آنتن راداری ( شعاع زن ، ردیاب ، خوراک خور ) می باشد که میتوانید با تکنولوژی پالس این دستگاه تا عمق ۱۰ متر و با تکنولوژی آنتن راداری در عمق ۱۵ متر و به شعاع ۱۰۰۰ متر به کاوش بپردازید.

فلزیاب دراک ۱۱۰ (DERAK 110) این فلزیاب چندکاره است به این صورت که دارای تکنولوژی پالس PI ( نقطه زن ، بوقی ) ، تکنولوژی تصویری ( اسکن تصویری ویژوالیزر ) و تکنولوژی آنتن راداری ( شعاع زن ، ردیاب ، خوراک خور ) می باشد که میتوانید با تکنولوژی پالس این دستگاه تا عمق ۲٫۵ متر و با تکنولوژی آنتن راداری در عمق ۲٫۵ متر و به شعاع ۲۰۰ متر و با تکنولوژی تصویری در عمق ۲٫۵ متر به اسکن تصویری بپردازید؛ بنابراین این یک دستگاه طلایاب تصویری می باشد.

فلزیاب ای جی ام مدل پی تی (AJM IMAGING PT) این فلزیاب نسبت به فلزیاب دراک ۱۱۶ تنها یک فرق دارد اما همچنان این فلزیاب چندکاره است به این صورت که ۳برابر فلزیاب دراک ۱۱۶ عمق بیشتری میزند و دارای تکنولوژی پالس PI و تکنولوژی تصویری ( اسکن تصویری ویژوالیزر ) می باشد که میتوانید با تکنولوژی پالس این دستگاه فلزیاب تا عمق ۷ متر و با تکنولوژی تصویری در عمق ۷ متر به اسکن تصویری بپردازید؛ بنابراین این یک دستگاه طلایاب تصویری می باشد.

فلزیاب ای جی ام مدل پی ای تی(AJM IMAGING) این فلزیاب چندکاره است به این صورت که دارای تکنولوژی پالس PI ( نقطه زن ، بوقی ) ، تکنولوژی تصویری ( اسکن تصویری ویژوالیزر ) و تکنولوژی آنتن راداری ( شعاع زن ، ردیاب ، خوراک خور ) می باشد که میتوانید با تکنولوژی پالس این دستگاه تا عمق ۱۰ متر و با تکنولوژی آنتن راداری در عمق ۱۸ متر و به شعاع ۲۰۰۰ متر و با تکنولوژی تصویری در عمق ۱۰ متر به اسکن تصویری بپردازید؛ بنابراین این یک دستگاه طلایاب تصویری می باشد.

 

مشخصات طلایاب حرفه ای و ارزان
مشخصات طلایاب حرفه ای و ارزان
09121611094

 

***دفتر فروش دستگاه فلزیاب برای شما کاربران عزیز خریدی آسان، مناسب با نیازتان می باشد***

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید

میتوانید با شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید

همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری می توانید از طریق راه های ارتباطی شرکت گلد اسمیت با ما در ارتباط باشید
اینستاگرام گلد اسمیت
تلگرام گلد اسمیت

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما