فلزیاب پروتون 2 سنسوره

فلزیاب پروتون 2 سنسوره

فلزیاب پروتون 2 سنسوره | Proton elic lb-2 یک سری پروتون الیک نسل جدید است. دستگاه پروتون 2 سنسوره دارای 2 حسگر حرارتی لیدار و 64 pxs سفارشی و همچنین 2 مولتی حسگر مغناطیسی سزیم است. Lb-2 دارای برد 1000 متر است و در شرایط خاکی خوب و استفاده صحیح تا عمق 50 متری نفوذ می کند.

Proton elic lb-2

دارای نمایش 3 بعدی-4 بعدی با برنامه سفارشی شده خود (تمایز فلز،تشخیص عمق، اطلاعات فاصله،و حسگر لیدار که هدف را برای نقطه گذاری محاسبه می کند. Lb-2/64 pxs حرارتی 64 برابر حساس تر و قدرتمندتر از مدل های قبلی است و در عین حال وضوح بالایی را در یک صفحه نمایش بزرگتر در چند ثانیه ارائه می دهد. فلزیاب پروتون 2 سنسوره توسعه یافته است و اسکن قوی تر و واضح تر را با پروب های متعدد و در مدت زمان بسیار کوتاه ارائه می دهد. به لطف حسگر Lb-2 / lidar،وضوح را با تشخیص سریعتر سطح افزایش می دهد، از سوی دیگر،به شما اجازه می دهد تا از فاصله 40 متری به سمت هدف راه بروید.

فلزیاب پروتون 2 سنسوره09121611094
فلزیاب پروتون 2 سنسوره
فروش فلزیاب وطلایاب در گلداسمیت
09121611094

فلزیاب پروتون 2 سنسوره

دستگاه پروتون 2 سنسوره می تواند به راحتی محل هدف را با لیزر خود که در نقطه گذاری قدرتمند است مشخص کند.

توضیحات سریع: دوربین حرارتی 64 پیکسل می تواند تفاوت های حرارتی در زاویه دید را با وضوح 64 پیکسل مشاهده کند. زاویه دید 60 درجه است.

سنسور مغناطیسی: سنسور مغناطیسی قدرت میدان مغناطیسی DC را در محل خود اندازه گیری می کند. هر سنسور قدرت میدان مغناطیسی را در محوری که به آن نگاه می کند اندازه گیری می کند. این سیستم می تواند به صورت انتخابی به صورت حرارتی یا مغناطیسی کار کند. پس از جمع آوری داده ها از تمام سنسورها،داده ها از طریق بلوتوث Transfers به ​​نرم افزار کامپیوتر ارسال می شود. RotProton Elic LB-2 عمق 1000 متر و عمق 50 متر را بسته به اندازه جسم در شرایط عملیاتی صحیح تشخیص می دهد.

فلزیاب پروتون 2 سنسوره: ایندا در یک محیط کامپیوتری،دوربین در مرکز یک کره به پوسته کره نگاه می کند. از داخل و با توجه به اطلاعات حسگر دریافتی،سطح داخلی پوسته کره را به رنگ مربوطه رنگ آمیزی می کند. این وضعیت امکان جداسازی مقادیر عددی برای هر جسم فلزی در محیط نرم افزار را فراهم می کند. به طور خلاصه،اجسام فلزی قرمز هستند. ، فضا آبی و زمین سبز است.

فلزیاب پروتون 2 سنسوره09121611094
فلزیاب پروتون 2 سنسوره
فروش فلزیاب وطلایاب در گلداسمیت
09121611094

احتمالات و قابلیت ها: دفن دستی در زیر زمین یا با کنده کاری بر روی زمین طبیعی مانند تونل ها،اتاق ها، حفره ها، مانند سازندها و اشیاء فلزی را می توان به وضوح شناسایی کرد

نمایندگی فلزیاب شرکت گلد اسمیت :

فروش فلزیاب های اورجینال ، با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما شرکت گلد اسمیت دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر قبل خرید

  1. دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
  2. تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها
  3. آموزش صفر تا صد فلزیاب مورد نظر شما
فلزیاب پروتون 2 سنسوره09121611094
فلزیاب پروتون 2 سنسوره
فروش فلزیاب وطلایاب در گلداسمیت
09121611094
نتیجه گیری

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت گلد اسمیت است که دارای 25سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت،زمین تست،خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت گلد اسمیت مراجعه کنید و یا با شماره 09121611094 تماس بگیرید و با مهندسین شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید.

 

فلزیاب پروتون 2 سنسوره

***دفتر فروش دستگاه فلزیاب برای شما کاربران عزیز خریدی آسان،

مناسب با نیازتان میباشد***

اگرشماکاربران گرامی بدنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید

میتوانید از طریق مربوطه اقدام به خرید نمایید

همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت

حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت

گلداسمیت با ما در ارتباط باشید

اینستاگرام گلد اسمیت

تلگرام گلد اسمیت

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

خرید از دیجی کالا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما