فلزیاب مولتی سنسور

فلزیاب مولتی سنسور

فلزیاب مولتی سنسور ردياب و تشخيص دهنده دقيق داراي چند سنسورو حسگر  PRO ART پاسخ صوتي يافتن هدف .

ميانگين گيری زمان حقيقي صوتي –  تصويري & شمارش و مقياس گيري . تشخيص دهنده و ردياب تصويري زميني با توانايي تشخيص 4X .

ردياب و تشخيص دهنده دقيق داراي چند سنسورو حسگر PRO ART حالت و وضعيت هنر تصوير سازي ظاهري توسط سيستم سنسور و حسگر مي باشد که براي جستجوگراني چون کشف کننده هاي حرفه اي و تخصصي طلا و جستجو گران گنج ها کاملا مناسب ميباشد.

آنتن داراي چند حسگروسنسور خاصيتي تعديل کننده و متوسط کننده دارد، بررسي ها و جستجوها از طريق آنتن ترکيب مي شوند و به طور متوسط بررسي و جستجوي اشياي مورد نظر براي تعيين سريعتر موقعيت آنها و نيز شناسايي آنها را تقويت مي نمايند.

اين کار اشياي کوچک ،بي ارزش و نامطلوب را ناديده ميگيرد.

اين بخش تمامي نيروي مورد نياز براي بخشهاي تصوير برداري 3بعدي را دريک سيستم ارزان قيمت تر، قابل حرکت دادن و سبک با طرز استفاده آسان و سريع فراهم مي آورد.

داراي تکنولوژي صفحه نمايشگر حسي UMPC مي‌باشد و کار با اين دستگاه را آسان مي‌سازد.

نرم افزار يک نماي فوري از منطقه تحت پوشش اين آنتن را ارائه مي‌دهد که شامل بررسي‌هاي زياد، کم و اندازه‌گيري جريان مي‌گردد.

ردياب و تشخيص دهنده دقيق داراي چند سنسور و حسگر PRO ART جديدترين دستگاه داراي سنسور براي تصويربرداري از زمين مي باشدکه نتيجه اي ترسيمي و مقياسي متوسط و سريعي را در اختيار قرار مي‌دهد.

خرید فلزیاب 

خرید فلزیاب و طلایاب

فلزیاب مولتی سنسور

فلزیاب-مولتی-سنسور
09121611094

 

سنسور یا حسگر چیست؟

لازم به ذکر می باشد که سنسور یا حسگر المان حس کننده ای به حساب می آید که کمیت های فیزیکی را اندازه گیری می کند. این کمیت های فیزیکی به صورت زیر می باشد:

  • فشار
  • حرارت
  • رطوبت
  • دما و…

به صورت کلی وظیفه سنسور یا حسگر این است که کمیت های فیزیکی را به کمیت های الکتریکی پیوسته (آنالوگ) یا غیر پیوسته (دیجیتال) تبدیل خواهد کرد. انواع سنسورها در دستگاه های اندازه گیری مختلف مانند سیستم های کنترل آنالوگ و دیجیتال مانند PLC مورد استفاده قرار می گیرند و وجود آن ها در بسیاری از مواقع یک نیاز اساسی یا بسیار مهم محسوب می شود.

فلزیاب مولتی سنسور

شرکت گلد اسمیت

***دفتر فروش دستگاه فلزیاب برای شما کاربران عزیز خریدی آسان، مناسب با نیازتان میباشد***

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما