فلزیاب دابل مگنوم

فلزیاب دابل مگنوم

فلزیاب دابل مگنوم

فلزیاب DOUBLE MAGNUM یکی از بهترین فلزیاب های تصویری است که دارای تکنولوژی های جدیدی است. که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم . و موقعیت دقیق اشیاء که میدان مغناطیسی در زمین ایجاد کرده اند را پیدا کند. نرم افزار eosurveyor این نرم افزار منحصراً مربوط به تکنولوژی آمریکا می باشد.

 

فلزیاب دابل مگنوم
فلزیاب دابل مگنوم

فلزیاب دابل مگنوم USA DOUBLE MAGNUM

فلزیاب دابل مگنوم با داشتن عمق کاوش ۱۸ متری و دقت بالا و همچنین قابلیت نشان دادن تصاویر بصورت سه بعدی میتواند هر نوع جسم و هدفی را از قبیل دفینه ها , جواهرات , اجسام فلزی گرانبها و تونل ها و حفره ها را در اعماق زیاد نشان دهد که سیگنال های دریافتی بصورت داده ها و تصاویر به کامپیوتر همراه انتقال داده میشوند و این کامپیوتر دارای تنظیمات از پیش تعیین شده توسط مهندسان باتجربه این شرکت آمریکایی است  و در این شرایط بهینه ترین کارکرد را دارد و نیازی نیست تا شما به تنظیم آن بپردازید و  و شخص استفاده کننده از دستگاه فلزیاب دابل  مگنوم میتواند با استفاده از نرم افزار های موجود هر یک از تصاویر را به دلخواه خود آنالیز کند و این نرم افزار ها اطلاعات زیادی در مورد اهداف از قبیل اندازه , ابعاد , جنس و عمق آن را نشان میدهند .

***دفتر فروش دستگاه فلزیاب برای شما کاربران عزیز خریدی آسان، مناسب با نیازتان می باشد***

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید

میتوانید با شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید

همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری می توانید از طریق راه های ارتباطی شرکت گلد اسمیت با ما در ارتباط باشید
اینستاگرام گلد اسمیت
تلگرام گلد اسمیت

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما