فلزیاب بلک هاوک پرو

فلزیاب بلک هاوک پرو

دستگاه فلزیاب و طلایاب OKM BLACK HAWK بلک هاوک محصول آلمان

دستگاه فلزیاب پالسی BLACK HAWK بلاک هاوک فلزیابی بسیار کارامد است که کاربر را قادر می سازد تا مکان فلزات باارزشی چون طلا و نقره را به راحتی و سرعت هر چه تمام تر در آخرین عمقی که یک فلزیاب می تواند نفوذ کند، پیدا کند . این دستگاه به طور خاص برای جویندگان و کاشفان گنج طراحی شده است . بالانس زمین در این دستگاه به سرعت و اتوماتیک انجام می شودومثل دیگر دستگاه های پالسی زمان زیادی نمی برد.

این دستگاه برای کاشفان گنج و افرادی که به دنبال رگه های خالص طلای طبیعی میگردند فلزیاب بلک هاوک Black Hawk طراحی شده است تا آن ها بتوانند طلا و اشیا فلزی ارزشمند چون موارد زیر را پیدا کنند :

دفینه ها وگنجینه های دفن شده

ابزار و لوازم قیمتی باقی مانده از جنگ های قدیمی

قطعات و رگه های خالص طلا

جواهرات طلا و نقره ( انگشتر ، سکه ، گردنبند ، دست بند )

رگه های طلای طبیعی موجود در خاک ، معدن نقره و دیگر معادن با ارزش

 

فلزیاب بلک هاوک پرو 09121611094

فلز یاب(طلایاب) بلک هاوک نه تنها قادر است سکه ها ، انگشتر و جواهرات را پیدا کند بلکه وسیله ای بسار مناسب برای تشخیص قطعات طلا ورگه های خالص طلا موجود درمعادن یا کوهستان ها می باشد.با لوپ 16 سانتی آن می توان طلا ها ی خالص طبیعی و اشیا بسیار کوچک در زمین های سفت و سخت و کوه های سنگی پیداکرد .

دستگاه بیسیک بلک هاوک با یک لوپ 36 سانتی متری ارائه می شود .شما می توانید دو لوپ دیگر هم بسته به نیاز خود به آن اضافه کنید :لوپ 150 در 150 سانتی برای یافتن هدف های بزرگتر در عمق بیشتر و لوپ 16 سانتی برای جستجوی سریع برای قطعات ریزتر و کوچک تر می باشند.

***دفتر فروش دستگاه فلزیاب برای شما کاربران عزیز خریدی آسان، مناسب با نیازتان می باشد***

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید

میتوانید با شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید

همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری می توانید از طریق راه های ارتباطی شرکت گلد اسمیت با ما در ارتباط باشید
اینستاگرام گلد اسمیت
تلگرام گلد اسمیت

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما