فلزیاب ایمپکت ترکیه

فلزیاب ایمپکت ترکیه

فلزیاب ایمپکت Impact ساخت Nokta ترکیه

شرکت Nokta از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را در زمیته تولید فلزیاب و گنج یاب در استانبول ترکیه آغاز کرد.

فلزیاب Impact دستگاهی چند فرکانسه است که توانایی دستگاه را برای کاوش سکه و عتیقه جات به طرز خارق العاده ای افزایش میدهد.

این فلزیاب از ۱۲ مد مختلف جست و جو بهره میبرد دارای عملکردی بسیار خوبی در زمین های معدنی ، ساحل و زمین های سخت و دارای سنگ میباشد.

شرکت گلد اسمیت 09121611094
شرکت گلد اسمیت
09121611094

نکات مهم در خرید فلزیاب ایمپکت پرو

خرید فلزیاب ایمپکت پرو، امری حیاتی برای کسانی است که در حوزه‌های مختلفی از جمله معدن‌کاری، صنایع ساختمانی، جستجوی گنجینه‌های اثری و شناسایی لوله‌های زیرزمینی فعالیت می‌کنند. در ادامه، نکات مهمی را برای خرید فلزیاب ایمپکت پرو مطرح خواهیم کرد:

۱. دقت در انتخاب مدل: فلزیاب ایمپکت پرو در چندین مدل مختلف عرضه می‌شود. بنابراین، قبل از خرید، باید به دقت نیازهای خود را تحلیل کرده و بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید. این مدل ها عبارتند از Impact Pro، Impact Lite، Impact Essential و Impact Mini.

۲. دقت در اندازه گیری: دقت در اندازه گیری فاصله بین فلزیاب و محل تشخیص فلز بسیار مهم است. بنابراین، باید به دقت توجه کنید که فاصله اندازه گیری در فلزیاب ایمپکت پرو بین ۱ تا ۴ متر است.

۳. دقت در تشخیص مواد: باید توجه داشت که فلزیاب ایمپکت پرو قابلیت تشخیص فلزات و مواد معدنی از جمله طلا، نقره، مس، برنج، پلاستیک و غیره را دارد. بنابراین، برای انتخاب بهترین فلزیاب ایمپکت پرو، باید به دقت نیازهای خود را بررسی کرده و مدلی را انتخاب کنید که بهترین قابلیت تشخیص مواد را دارد.

۴. دقت در تنظیمات: فلزیاب ایمپکت پرو به دلیل دارا بودن تعداد زیادی تنظیمات مختلف، به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند بهترین تنظیمات را برای نیازهای خود انجام  دهید.

***دفتر فروش دستگاه فلزیاب برای شما کاربران عزیز خریدی آسان، مناسب با نیازتان می باشد***

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید

میتوانید با شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید

همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری می توانید از طریق راه های ارتباطی شرکت گلد اسمیت با ما در ارتباط باشید
اینستاگرام گلد اسمیت
تلگرام گلد اسمیت

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما