راکت بازرسی بدنی

راکت بازرسی بدنی

راکت بازرسی بدنی

فلزیاب دستی یک دستگاه الکترونیکی است، که برای شناسایی اشیا فلزی و الکترونیکی که در بدن یا لباس افراد پنهان شده است، به کار می‌رود.  می‌تواند در اماکن مختلف مانند فرودگاه‌ها، اماکن عمومی، مدارس، آزمون‌ها و سایر جاهایی که نیاز به امنیت بالا دارند، مورد استفاده قرار گیرد.

راکت بازرسی بدنی دستی با ایجاد یک میدان الکترو مغناطیسی در اطراف خود، می‌تواند هر جسم فلزی را که در محدوده آن قرار دارد، تشخیص دهد و با صدای بوق یا نور قرمز، کاربر را از وجود آن آگاه کند. برخی از فلزیاب‌ های بازرسی بدنی دستی همچنین قابلیت شناسایی موبایل، تبلت، هندزفری، دوربین و سایر دستگاه‌ های الکترونیکی را نیز دارند.

 

راکت بازرسی بدنی09121611094
راکت بازرسی بدنی
فروش فلزیاب و طلایاب در گلداسمیت
09121611094

مشخصات فلزیاب عبارتند از:

  • دارای ۳ مدل هشدار دهنده صوتی ، بصری و لرزشی
  • قابلیت نگهداری شارژ تا ۸۰ ساعت به صورت مداوم
  • حالت Stand By برای صرفه جویی در مصرف باتری
  • مجهز به سیستم تفکیک فلزات – جداسازی طلا و آهن
  • دارای چراغ ال ای دی هنگام شناسایی فلز
  • ویبره
  • ابعاد دستگاه : ۸X35 سانتی متر
  • وزن دستگاه : ۲۰۰ گرم
  • دارای باتری ۹ ولتی قابل شارژ به همراه شارژر
  • امکان تنظیم حساسیت دستگاه به صورت دستی

 

 

قیمت دستگاه بازرسی بدنی

قیمت دستگاه‌های بازرسی بدنی (به انگلیسی: Body scanners) بسته به نوع و کیفیت دستگاه، مارک و مدل آن، و همچنین کاربردهای مختلف آنها متفاوت است. برای مثال، دستگاه‌های بازرسی بدنی که در فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن استفاده می‌شوند، به دلیل نیاز به عملکرد سریع و سریع حمل و نقل آسان، ساده‌تر و ارزان‌تر از دستگاه‌های حرفه‌ای هستند.

به طور کلی، قیمت دستگاه‌های بازرسی بدنی حرفه‌ای می‌تواند از چند هزار دلار تا هزار دلار برسد. البته، برای خرید دستگاه‌های بازرسی بدنی بهتر است از فروشگاه‌های معتبر و مجاز استفاده کنید و با توجه به نیاز و بودجه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

هنگامی که هدف را پیدا می‌کنید، بسیاری از مبتدیان متوجه می‌شوند که پیدا کردن آن فقط نصف مبارزه است. پیدا کردن هدف با دقت و سرعت از درون زمین که برش داده‌اید، چالش دیگری است.

فلزیاب پین پوینتر، یک دستگاه دستی است که به شما کمک می‌کند با دقت و سرعت، فیلد تشخیص هدف را در چاه کوچکتر و دقیق تر کنید.

این دستگاه برای عمق بالا، تفکیک و هدف دیگری طراحی نشده است. به جای آن، این دستگاه به شما کمک می‌کند تا محل دقیق و جزئیات هدف را پس از تشخیص آن توسط فلزیاب معمولی مشخص کنید.

 

راکت بازرسی بدنی 09121611094
راکت بازرسی بدنی
فروش فلزیاب و طلایاب در گلداسمیت
09121611094

 

ویژگی های مهمی که در خرید فلزیاب دستی کوچک باید به آن توجه کنید

برای خرید فلزیاب دستی کوچک به چند ویژگی مهمی که باید به آن‌ها توجه کنید، می‌توان اشاره کرد:

  1. عمق شناسایی
  2. حساسیت
  3. اندازه و وزن
  4. صفحه نمایش
  5. قیمت فلزیاب دستی کوچک

 

قیمت فلزیاب قلمی

این دستگاه قابلیت شناسایی فلزات را دارد و با استفاده از این دستگاه، شما می توانید به سرعت و با دقت بیشتری به فلزات نزدیک شوید و آنها را پیدا کنید.

 

راکت بازرسی بدنی09121611094
راکت بازرسی بدنی
فروش فلزیاب و طلایاب در گلداسمیت
09121611094

 

قیمت فلزیاب قلمی با توجه به برند و کیفیت آن متفاوت است. قیمت این دستگاه‌ها از حدود ۳۰ دلار تا ۲۰۰ دلار متغیر است. برندهای معروفی مانند Garrett، Minelab، Whites و Fisher انواعی از فلزیاب‌های قلمی با کیفیت عالی تولید می‌کنند که قیمت آنها در بازار از ۱۰۰ دلار تا ۲۰۰ دلار به بالا می‌رسد. همچنین، برندهایی مانند Bounty Hunter و Teknetics هم دستگاه‌هایی با کیفیت مناسبی تولید کرده‌اند که قیمت آنها حدود ۳۰ تا ۱۰۰ دلار است.

 

نحوه کار با راکت بازرسی

استفاده از این محصولات بسیار ساده است.  سپس با قراردادن آن در فاصله‌ای نزدیک به بدن افراد، می‌توانید به راحتی اشیا و فلزات مورد نظر را شناسایی کنید. یکی از قابلیت های این ابزار، پخش صدا در هنگام تشخیص فلز می باشد. اما در صورت تمایل می توانید از راکت فلزیاب دستی به صورت بی صدا استفاده کرد.

قدرت شناسایی این فلزیاب دستی مثال زدنی است. به شکلی که قادر به کشف انواع فلزات بسیار کوچک حتی در زیر عایق نیز می باشد. به طور مثال فلزات کوچکی همچون طلا یا جواهرات در کوچکترین ابعاد به راحتی قابل شناسایی خواهند بود. برای این کار نیاز است دستگاه را روی قابلیت حساسیت بالا تنظیم کنید.

 

راکت بازرسی بدنی09121611094
راکت بازرسی بدنی
فروش فلزیاب و طلایاب در گلداسمیت
09121611094

 

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت گلد اسمیت است که دارای 25سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت،زمین تست،خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت گلد اسمیت مراجعه کنید و یا با شماره 09121611094تماس بگیرید و با مهندسین شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید.

 

***دفتر فروش دستگاه فلزیاب برای شما کاربران عزیز خریدی آسان،

مناسب با نیازتان میباشد***

اگرشماکاربران گرامی بدنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید

میتوانید از طریق مربوطه اقدام به خرید نمایید

همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت

حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت

گلداسمیت با ما در ارتباط باشید

اینستاگرام گلد اسمیت

تلگرام گلد اسمیت

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

خرید از دیجی کالا

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما