دقیق ترین دستگاه گنج یاب

دقیق ترین دستگاه گنج یاب

دقیق ترین دستگاه گنج یاب

گنج یاب ها را میتوان پرکاربرد ترین و پرفروش ترین دستگاه در عرصه فلزیابی دانست. دستگاه های فلزیاب فاقد قابلیت تفکیک فلزات هستند یعنی این امکان را ندارند که فلزات بی ارزش مانند آهن را از فلزات با ارزش مانند طلا جدا کنند. تفکیک فلز یکی از مهم ترین قابلیت های یک دستگاه می باشد. گنج یاب ها از نظر نوع سیستم کارکرد دارای دو نوع گنج یاب پالسی و گنج یاب VLF می باشد.

فلزیاب ان ایکس پرو

فلزیاب تصویری وگا دقیق ترین دستگاه گنج یاب جهان تا حال حاضر است. با بزرگترین مجموعه یکپارچه ابزارهای جستجو و اسکن که تمام جستجوهای فلزی را فراهم می کند. فن آوری ها در یک دستگاه جامع و یکپارچه که می تواند در تشخیص چندگانه استفاده شود.

دقیق ترین دستگاه گنج یاب
دقیق ترین دستگاه گنج یاب
09121611094

 

انواع دستگاه گنج یاب

گنج یاب ها را از نظر قدرت دستگاه می توان در سه دسته کلی تقسیم نمود:

دسته اول فلزیاب ها هستند. که تنها توانایی تشخیص وجود فلز در زمین یا شرایط دیگر دارند. که قابلیت تشخیص انواع فلزات را ندارد.

دسته دوم که به طلایاب ها معروفند. این نوع دستگاه ها تنها می توانند. نوع فلز را از نظر آهنی یا غیر آهنی بودن تشخیص دهند. به این معنا که هنگامی که وجود فلز را در زمین تشخیص داد مشخص می کند. که خاصیت اهن ربایی دارد. یا غیر اما توانایی تشخیص ارزش فلز را ندارد. که آیا طلا است یا نقره و دیگر فلزات.

دسته سوم نیز گنج یاب ها هستند که تکمیل کننده دو دسته قبلی هستند. گنج یاب می توانند .علاوه بر اینکه فلزات آهنی از غیرآهنی را تشخیص  دهد.

***دفتر فروش دستگاه فلزیاب برای شما کاربران عزیز خریدی آسان، مناسب با نیازتان می باشد***

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید

میتوانید با شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید

همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری می توانید از طریق راه های ارتباطی شرکت گلد اسمیت با ما در ارتباط باشید
اینستاگرام گلد اسمیت
تلگرام گلد اسمیت

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما