خرید دستگاه فلزیاب

خرید دستگاه فلزیاب

خرید دستگاه فلزیاب

فلزیاب ها چگونه کار می کنند؟

فلزیاب ها با انتقال یک میدان الکترومغناطیسی از سیم پیچ جستجو به زمین کار می کنند. هر جسم فلزی (هدف) در میدان الکترومغناطیسی انرژی می گیرد و میدان الکترومغناطیسی خود را دوباره ارسال می کند. سیم پیچ جستجوی فلزیاب میدان ارسال مجدد را دریافت می کند و پاسخ هدفرا  کاربر هشدار می دهد. فلزیاب Minelab قادر است بین انواع مختلف هدف تمایز قائل شود و می تواند به گونه ای تنظیم شود که اهداف ناخواسته مانند دیگر فلزات برنج ، الومینیوم و …. را نادیده بگیرد.

هنگام خرید طلایاب یا گنج‌یاب، باید به نکات زیر توجه کنید:

  1. نوع فلزیاب: طلایاب و گنجیاب معمولا به دو نوع اصلی تقسیم می‌شوند: مترداف (دستگاه‌های پالسی) و فلزیاب‌های فرکانس بالا. مترداف فلزیاب‌ها قدرت بیشتری برای شناسایی فلزات عمیق‌تر در زمین دارند، در حالی که فلزیاب‌های فرکانس بالا بهتر در شناسایی طلا در سطوح کم‌عمق عمل می‌کنند.
  2. قیمت: قیمت خرید طلایاب و گنجیاب متفاوت است و بستگی به کیفیت و قابلیت‌های دستگاه دارد. برای مثال، مترداف فلزیاب‌های پیشرفته‌تر با قیمت بالاتری عرضه می‌شوند.
  3. برند: در بازار، انواع مختلفی از برندهای معتبر و بی‌نام وجود دارند که طلایاب و گنجیاب عرضه می‌کنند. همیشه بهتر است که از برندهای معروف و معتبر خرید کنید.

 

***دفتر فروش دستگاه فلزیاب برای شما کاربران عزیز خریدی آسان، مناسب با نیازتان می باشد***

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید

میتوانید با شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید

همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری می توانید از طریق راه های ارتباطی شرکت گلد اسمیت با ما در ارتباط باشید
اینستاگرام گلد اسمیت
تلگرام گلد اسمیت

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما