تفاوت فلزیاب اصلی و جعلی

تفاوت فلزیاب اصلی و جعلی

تفاوت فلزیاب اصلی و جعلی

فلزیاب ها از ابزار هایی هستند که به صورت تخصصی برای امر فلزیابی و موارد مشابه استفاده می‌شوند. بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که محصولی که خریداری می‌کنید عملکرد مورد انتظارتان را خواهد داشت تفاوت فلزیاب اصلی و جعلی  تا خریدی با نتیجه دلخواه داشته باشید. در این مقاله به این بحث می‌پردازیم که یک فلزیاب خوب چیست و چه انتظاراتی از یک دستگاه مناسب می‌توان داشت. همچنین تفاوت های اصلی فلزیاب ها را اعم از اصلی و جعلی بودن آن‌ها مورد بررسی قرار می‌دهیم.

فلزیاب چیست و چرا استفاده می‌شود؟

فلزیاب وسیله ای است که برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی یا گم شده درون زمین، دیوار یا اجسام دیگر به کار گرفته می شود. دستگاه فلزیاب ها میدان مغناطیسی را در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می کنند. زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی قرار بگیرد شدت میدان مغناطیسی تغییر کرده و دستگاه فلزیاب با این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود خواهد شد و آن را آشکار و اطلاع می دهد. تفاوت فلزیاب اصلی و جعلی هر چقدر شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشند. عمق کشف فلز بیشتر خواهد بود. عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به اندازه، شکل و جنس فلز تغییر می کند کمتر یا بیشتر می شود.

 

تفاوت فلزیاب اصلی و جعلی09121611094
تفاوت فلزیاب اصلی و جعلی
فروش فلزیاب و طلایاب درگلداسمیت
09121611094

 

موارد استفاده از دستگاه فلزیاب اصلی و جعلی شامل موارد زیر می شود:

  • افزایش امنیت فرودگاه ها
  • افزایش امنیت در ساختمان ها یا سالن های همایش
  • جستجو برای یافتن اشیاء با ارزش گمشده
  • پروژه های مربوط به اکتشاف آثار و شهرهای باستانی مدفون شده در زیر خاک
  •  اکتشافات زمینی، کانی و معدن شناسی
  • شناسایی فلزات صنعتی
  • سرگرمی کودکان و …

 

حداقل ویژگی‌های یک فلزیاب جعلی و اصلی خوب عبارتند از:

  • از لحاظ ایمنی مطمئن باشد. یعنی برای اپراتور هیچ خطری نداشته باشد.
  • حساسیت مغناطیسی خود را در بدترین خاک ها از دست ندهد.
  • فلزیاب حتما دارای بوق جهت اعلام هدف به اپراتور باشد.
  • دارای قدرت تشخیص حاقل دو نوع فلز را داشته باشد.
  • حساسیت به نوع فلز مشخص باشد یعنی اپراتور به سادگی متوجه نوع فلز شود.
  • با تمامی شرایط سازگار باشد.
  • دارای باتری قابل شارژ باشد.

 

تفاوت فلزیاب اصلی و جعلی09121611094
تفاوت فلزیاب اصلی و جعلی
فروش فلزیاب و طلایاب درگلداسمیت
09121611094

 

فلزیاب اصلی و جعلی چه تفاوت هایی دارند؟

به دلیل هزینه کردن برای تهیه دستگاه فلزیاب برای کاوشگران این امری حائز اهمیت است. که محصول خریداری شده مطابق خواسته آن‌ها عمل کند تا از صرف هزینه بیهوده جلوگیری شود. اما چگونه می‌توان تشخیص داد که یک فلزیاب اصل است؟ فلزیاب های جعلی و ناکارآمد چه ویژگی هایی دارند؟ چگونه تفاوت بین این دو را تشخیص دهیم؟

 

ویژگی های فلزیاب اصل اصلی و جعلی

اکثر فلزیاب های اصل و اورجینال به دلیل شهرت برندهای سازنده آن‌ها در تمام جهان شناخته شده هستند. برای مثال محصولات شرکت ماینلب استرالیا یا شرکت نوکتا ماکرو ترکیه از کمپانی های محبوب و معروف طراحی و تولید دستگاه فلزیاب و طلایاب هستند. بنابراین شما با کمک یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید از تنوع محصولات آن‌ها، ویژگی هایی که به آن مجهز شده‌اند و سایر اطلاعات مورد نیاز بهره‌مند شوید.

مورد مهم دیگر درباره دستگاه‌های فلزیاب اصل این است که با تهیه دستگاه، شماره سریال مخصوص آن در اختیار شما قرار می‌گیرد تا شما این امکان را داشته باشید که با پیگیری این شماره سریال از شرکت سازنده، از اوجینال بودن این محصول اطمینان حاصل کنید.

نکات مهم درباره خرید فلزیاب

  1. خدمات پس از فروش: به یاد داشته باشید؛ شرکتی که از آن خرید خود را انجام می‌دهید دارای خدمات پس از فروش محصول باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید با مراجعه به آن‌ها مشکل خود را برطرف نمایید.
  2. آموزش کار با دستگاه: همچنین ارائه آموزش های کامل کار با دستگاه خریداری شده از ویژگی‌های مهم دیگری است. که شرکتی که از آن خریداری می‎‌کنید باید ارائه دهد. چرا که فلزیاب‌ها دستگاه‌های الکترونیکی نسبتا پیچیده‌ای هستند که کار با آن‌ها تخصص خاص خود را می‌طلبد.
  3. امکان تست کارایی: امکان تست عملکرد محصول از امکانات مهم دیگری‌ست که شما مشتریان عزیز باید از آن بهره‌مند باشید. این گونه می‌توانید مطمئن شوید دستگاهی که تهیه می‌کنید جعلی نیست و همانطور که می‌خواهید کار می‌کند.
  4. پرس و جو کنید: برخی نکات درباره فلزیاب‌ها هستند که افرادی که تجربه خرید داشتند می‌توانند در رابطه با آن شما را راهنمایی کنند. پیش از اقدام به خرید اطلاعات جامعی کسب کنید و سپس خرید خود را انجام دهید.

 

تفاوت فلزیاب اصلی و جعلی09121611094
تفاوت فلزیاب اصلی و جعلی
فروش فلزیاب و طلایاب درگلداسمیت
09121611094

فروش تفاوت فلزیاب اصلی و جعلی

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت گلد اسمیت است که دارای 25سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت،زمین تست،خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت گلد اسمیت مراجعه کنید و یا با شماره 09121611094تماس بگیرید و با مهندسین شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید.

***دفتر فروش دستگاه فلزیاب برای شما کاربران عزیز خریدی آسان،

مناسب با نیازتان میباشد***

اگرشماکاربران گرامی بدنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید

میتوانید از طریق مربوطه اقدام به خرید نمایید

همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت

حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت

گلداسمیت با ما در ارتباط باشید

اینستاگرام گلد اسمیت

تلگرام گلد اسمیت

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

خرید از دیجی کالا

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما