اسکنر روور یو سیokm Rover UC

اسکنر روور یو سیokm Rover UC

اسکنر روور یو سیokm Rover UC

اسکنر فلزیاب روور یوسی Rover UC را میتوان ترکیبی از خلاقیت و تکنولوژی به حساب آورد. این دستگاه سه بعدی برای مناطقی مانند خاورمیانه که فلزیابی ممنوع است ساخته و طراحی شده است. عمق کاوش و نفوذ دستگاه ROVER UC در بهترین شرایط ۲۲ متر است که در نواحی و خاک های مختلف میتواند متغییر باشد.

 

اسکنر روور یو سی
اسکنر روور یو سی
09121611094

طراحی دستگاه روور یوسی Rover UC یکی از بهترین سیستم های نسل جدید okm است که در نقش یک اسکنر بسیار عالی برای افراد مبتدی و کاوشگران متخصص ساخته شده است.

ویژگی خاص این دستگاه نسبت به سایر گنج یاب های دیگر وجود شکل ظاهری آن است واژه UC مخفف کلمه Undercover است یعنی مخفیانه که بهترین دستگاهی است برای مکان هایی که امکان کاوش وجود نداشت.

تمامی اطلاعات و داده های فلزیاب روور یوسی Rover UC درون یک عصای کوهنوردی پنهان شده است و کاوشگران می توانند به تمامی نقاط برای اسکن و کاوش اهداف مختلفی بروند و حتی بدون اینکه جلب توجه کند و یا کسی به آنها مشکوک شود

وزن این عصای کوهنوردی بسیار سبک و جمع و جور است و فرد می تواند هر مکانی که می رود با خود ببرد این عصا متناسب با فرد می تواند کوچک و بزرگ شود همچنین طول آن کم و زیاد می شود و افراد می توانند به راحتی آن را تا کنند.

تنظیم ارتفاع عصای دستگاه علاوه بر اینکه متناسب با قد فرد تنظیم می شود بلکه هر چقدر ارتفاع آن بیشتر شود حساسیت آن زیاد می شود و می تواند اجسام بسیار ریز درون زمین را هم پیدا کند.

 

***دفتر فروش دستگاه فلزیاب برای شما کاربران عزیز خریدی آسان، مناسب با نیازتان می باشد***

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید

میتوانید با شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید

همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری می توانید از طریق راه های ارتباطی شرکت گلد اسمیت با ما در ارتباط باشید
اینستاگرام گلد اسمیت
تلگرام گلد اسمیت

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما