جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب

جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب

جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب

شرکت ماینلب استرالیا یکی از بزرگترین تولیدات قطعات الکترونیکی جهانی در زمینه انواع فلزیاب های به روز را داراست. این شرکت در جنوب استرالیا فعالیت می کند، همچنین در کشور مالزی یک شعبه دیگر آن زیر نظر آمریکا نیز همین فرایند تولید را انجام می دهند. تولیدات قطعات الکترونیکی برای صنایع مختلف مانند موتورولا، شرکت جنرال الکتریک، هانیول، لکروی و زیمنس زیر نظر آمریکا و استرالیا (شرکت مرکزی) در مالزی انجام می شود. یکی از جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب که در شرکت گلداسمیت  موجود است، فلزیاب مانتیکور نام دارد.

قیمت محصولات ماینلب

معمولا قیمت محصولات ماینلبمتناسب با سیستمی که شما انتخاب می کنید، متفاوت است. افراد با تحقیق در مورد محصولات ماینلب می توانند محصول خود را انتخاب کنند و با کارشناسان شرکت گلداسمیت تماس بگیرند و قیمت آن را متناسب با ارز و دلار روز استعلام بگیرند.

جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب09121611094
جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب
فروش فلزیاب و طلایاب در گلداسمیت
09121611094

کیفیت فلزیاب های ماینلب

بالای ۹۰ درصد دستگاه های فلزیاب شرکت ماینلب استرالیا با دقت بالایی طراحی می شوند و برای هر محصول تاییدیه کیفیت ISO9001:2000 گرفته شده است. پس این آرامش خاطر را به کاربران می دهند که محصولات شرکت ماینلب استرالیا با کیفیت جهانی طراحی و تولید می شوند.

طراحی زیر نظر یک تیم مهندسی در همه زمینه ها انجام می شود، طراحی مهندسین به اتاق فکر ماینلب داده می شود و بعد بررسی های دقیق وارد مرحله تولید می شود. بعد وارد کنترل کیفیت می شود و این باعث می شود بهترین فلزیاب برای هدف های مختلف تولید شود.

بهترین دستگاه ماینلب استرالیا

زیرا این برند طیف وسیعی از مدل‌ها را با ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف ارائه کرده است، بهترین فلزیاب شرکت ماینلب طبق خواسته و اهداف کاوشگر در شرایط زمینی و محیطی فرق دارد.

اگر شما دنبال گنج های قدیمی و زیر خاکی باشید، به فلزیاب نقطه زنی نیاز دارید که قدرت تفکیک و حذف نویز را به خوبی انجام بدهد. اما اگر دنبال فلزیابی برای ردیابی اتاق یا دالان های باستانی هستید، فلزیاب نقطه زن با عمق دهی بالاتری نیاز دازید، که برای شما مناسب می باشد.

 

جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب09121611094
جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب
فروش فلزیاب و طلایاب در گلداسمیت
09121611094

 

 فلزیاب اکونوکس ۹۰۰

فلزیاب اکونوکس ۹۰۰ همه کاره و چند فرکانس بوده که برای محیط‌های مختلف مناسب است. تفکیک هدف عالی، صدای بی‌سیم، حالت‌ جست‌وجوی قابل تنظیم و عملکرد همزمان چند فرکانس از جمله ویژگی‌های عالی این دستگاه نقطه زن است، که آن به یک محصول ممتاز تبدیل کرده است.

اکوناکس فلزیاب با تنوع زیادی دارد که می توان نقطه قوت آن باشد، مثلا فلزیاب اکوناکس ۸۰۰برای اپراتور با تجربه مناسب است و مدل های قبلی برای افراد کم تجربه مناسب بوده و ماینلب نیز مشخصات فنی ان را بهتر می کند. تا کیفیت دستگاه و به طبع ان اهداف کاوشگر بیشتر ارتقا یابد و محصولات اکوناکس هزینه های متفاوت دارند، تا کاربر با توان مالی که دارد خرید کند.

فلزیاب سی تی ایکس ۳۰۳۰ CTX

فلزیاب CTX 3030 یک محصول برتر است، که دارای عملکرد ساده با توجه به نوع مکان و زمان کاربر است. حالت‌های جست‌وجوی متعدد، صدای بی‌سیم، قابلیت نقشه‌برداری GPS، تجسم هدف رنگی و قابلیت های تشخیص برتر از جمله مشخصات این دستگاه خواهد بود.

چه کاربر مبتدی باشد یا کاربر توانایی کار کردن با آن را داشته باشد، دستگاه بهترین عملکرد را دارد و بالانس کردن آن به روش های خودکار و دستی و سیستمی قابل تنظیم است. از این نظر فلزیاب CTX 3030 دقیق کار می کند و تنظیماتی که به آن وارد می شود قابلیت ارتقا دارد.

نسخه های جدید آن کیفیت ممتازی دارد و محدوده وسیعی را در طول شبانه روز جستجو می کند و  بازدهی سیستم با کار کردن زیاد کم نمی شود چون تجهیزات ان بسیار پیشرفته است.

 

جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب09121611094
جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب
فروش فلزیاب و طلایاب در گلداسمیت
09121611094

فلزیاب جی پی زد GPZ 7000

اگر به طور خاص به اکتشاف طلا علاقه دارید، فلزیاب GPZ 7000 یک انتخاب عالی است. این دستگاه از فناوری انحصاری انتقال ولتاژ صفر (ZVT) Minelab استفاده می‌کند.

 

فلزیاب جی پی ۷۰۰۰ امکانات فنی زیادی دارد، که با کمک آن تشخیص فلزات در هر عمق و اندازه ای به طور دقیقی انجام می شود و کاربر چه مبتدی یا کاربر حرف های با آن کار کند، نتیجه ای یکسان به دست می آورد. چون به خوبی دستگاه GPZ 7000 در زمین های ناهموار و سنگی تنظیم می شود.

بابت قدرت تشخیص طلا و فلزات معمولی و نویز ها حساسیت بالای دارد، که می توان تفکیک فلزات را با دقت بالایی انجام داد. هر صدایی که دستگاه داشته باشد، به یک حالت بستگی دارد. حالات های جستجو به کاربر اجازه می دهد، یا کمترین نویز یا صدای بم و ضعیف روبه رو شود.

 

جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب09121611094
جدیدترین فلزیاب شرکت ماینلب
فروش فلزیاب و طلایاب در گلداسمیت
09121611094

فلزیاب اکسترا پرو

نقطه زن X-TERRA PRO یکی دیگر از جدیدترین محصولات این شرکت در سال ۲۰۲۳ است.

فلزیاب اکسترا پرو از گنج یاب های قدرتمند این شرکت است، که از جدیدترین محصولات ماینلب است، که به تازگی تولید شده است. این سیستم دارای حالت کاربری ساده برای تمامی مبتدیان است و با استفاده از تنظیمات ساده ای که دارد می توانید حالت های آن را تنظیم کرد.

فناوری به کار شده در فلزیاب X-TERRA PRO ماینلب توسط موتور قدرت مند PRO-SWITCH™ هدایت و کنترل می شود. باعث شده که تمامی اشیاء با ارزش درون زمین از جمله انواع طلا و جواهرات را به راحتی کاوش می کند.

نمایندگی شرکت ماینلب در ایران

شرکت گلداسمیت یکی از نمایندگی شرکت ماینلب در ایران است، که حداقل ۴ برابر سابقه ی کار امثال شرکت هایی همچون … را دارد.با خدماتی چون واردات صادرات تولید توزیع فروش و خرید و تعمیر و ارتقا در خدمت اپراتوران بود و هست.

اگر قصد خرید و یا تعمیر و ارتقاء دستگاه فلزیاب، گنج یاب و اسکنر را دارید، توصیه می کنیم. حتما با مهندسین، کارشناسان و متخصصین مجرب شرکت گلداسمیت مشورت کنید. اگر به دنبال بهترین نمایندگی خرید و فروش انواع فلزیاب، گنجیاب و اسکنر و ردیاب هستید. اول از همه مدت فعالیت و اعتبار نمایندگی مورد نظر را در نظر بگیرید.

 

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت گلد اسمیت است که دارای 25سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت،زمین تست،خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت گلد اسمیت مراجعه کنید و یا با شماره 09121611094تماس بگیرید و با مهندسین شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید.

 

***دفتر فروش دستگاه فلزیاب برای شما کاربران عزیز خریدی آسان،

مناسب با نیازتان میباشد***

اگرشماکاربران گرامی بدنبال بهترین نمایندگی فلزیاب درتهران هستید

میتوانید از طریق مربوطه اقدام به خرید نمایید

همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش دستگاه فلزیاب خود به صورت

حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از طریق راه های ارتباطی شرکت

گلداسمیت با ما در ارتباط باشید

اینستاگرام گلد اسمیت

تلگرام گلد اسمیت

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

خرید از دیجی کالا

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما