راهنمای خرید فلزیاب

راهنمای خرید فلزیاب

راهنمای خرید فلزیاب

اگر شما در عملیاتی مانند فلزیابی، فردی تازه کار هستید، مهم ترین خرید شما، خرید یک دستگاه فلزیاب خوب و مناسب خواهد بود. مطمئنا، شما علاقه مند به برخی لوازم جانبی مانند هدفون، ابزار حفاری و کویل های جستجو اندازه های مختلف خواهید شد.
اما در مرحله‌ی اول برای شروع، باید بهترین فلزیاب را بر اساس نیازهای تان انتخاب کنید. هرگز عجله نکنید و اشتباه افراد تازه کار را مرتکب نشوید. در واقع ممکن است فلزیابی را انتخاب کرده و خریداری کنید که در آخر اصلا با نیاز های شما سازگار نباشد.

چهار نکته که باید پیش از خرید فلزیاب به آن ها توجه کنید

1.تصمیم بگیرید که کدام نوع اهداف بیشتر در ناحیه مورد بررسی شما یافت می شود. به عنوان مثال، اگر شما در استان بیابانی زندگی می کنید، احتمالا به تجهیزات زیر آب نیاز نخواهید داشت. همچنین شما در حوزه جنگ های داخلی نیستید. شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که در کشور پر از طلا زندگی می کنید! بهترین فلزیاب های شکار محلی، آن هایی هستند که دارای قابلیت شکار سکه، طلا و جواهر یا جستجوی طلا هستند.
2. کمی در مورد اصول اولیه دستگاه فلزیاب یاد بگیرید. در اینترنت گشته و سایر مقالات مرتبط را از سایت‌ها و یا از سایت طلایاب به همراه فیلم بخوانید و بررسی کنید. این به شما یک درک کلی درباره مدل های مختلف فلزیاب ها و قابلیت های آن ها را می دهد. VLF (مخفف فرکانس بسیار پایین) فلزیاب هایی بسیار رایج هستند. مدل های جدیدتری شامل واحدهای پالس القایی می باشند. مدل های مقاوم در برابر آب، مدل های بی سیم و چند منظوره آشکارسازهای فلزی وجود دارد. کارشناسان نیز پیشنهاد می کنند نام های تجاری را در مجلات یا کتاب های فلزی تشخیص دهند. سپس می توانید اطلاعات مربوط به مارک های آنلاین را جمع آوری کنید و بعد به طور خاص برند ما را بررسی کنید.
3. آشنا شدن با کلمات کلیدی و یا توابع دستگاه های فلزیاب یا گنج یاب، سپس می توانید تصمیم بگیرید که کدام ویژگی ها برای نوع شکار گنجینه ای که شما در آن قرار دارید، مهم هستند. در ادامه ما توضیحات پایه در رابطه با فلزیاب ها را توضیح خواهیم داد.
4. در نظر بگیرید که به یک باشگاه فلزیاب ها در ناحیه خود بپیوندید. این می تواند یک راه عالی برای ایجاد دوستان جدید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این عملیات باشد. باشگاه محلی یک مکان عالی برای یادگیری تکنیک های مناسب و جزئیات دقیق در مورد تشخیص فلزهای ارزشمند (طلا) در منطقه شما است.

بهترین شرکت های تولید فلزیاب

بهترین ، پیشرفته ترین و قوی ترین شرکت های تولید فلزیاب در خارج از ایران شرکت ماینلب استرالیا ، لورنز آلمان ، گرت آمریکایی ، نوکتا و ماکرو ترکیه هستند.

شرکت گلد اسمیت 09121611094
شرکت گلد اسمیت 09121611094

انواع فلزیاب:

مغناطیسی ، مگنومتر ، مگنت ، تسلا ، فلزیاب وی ال اف (VLF) ، فلزیاب تی ار (TR) ، فلزیاب ای بی (IB) ، فلزیاب بی اف او (BFO) و فلزیاب پالسی (PI) می‌باشد زیرا توان تفکیک طلا (GOLD) 

***دفتر فروش دستگاه فلزیاب برای شما کاربران عزیز خریدی آسان، مناسب با نیازتان می باشد***

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید

میتوانید با شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید

همچنین جهت تعمیر و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب خود به صورت حضوری و یا غیر حضوری می توانید از طریق راه های ارتباطی شرکت گلد اسمیت با ما در ارتباط باشید
اینستاگرام گلد اسمیت
تلگرام گلد اسمیت

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

تماس با ما